Min nyårsoutfit

 
Innehåller adlinks
 
Klänning - LÄNK / halsband - Ginatricot / örhängen och armband - Glitter
 
Det här hade jag på mig på nyår! Älskar faktiskt klänningen, och den är dessutom superskön så tips till er som letar efter en festklänning som ska vara skön. Hade en kavaj på hela kvällen och har ingen mer bild med den än bild två här ovan tyvärr... Sen hade jag också mina höga stövlar på mig som jag inte heller lyckades fånga på bild. Men gillade verkligen klänningen, örhängerna och chokern i alla fall! :)
 
 
Allmänt | |
#1 - - WWW.nouw.se/jasmineivanoff:

Snygg klänning 👌

Svar: Tack så mycket! :)
Matilda Danielsson

#2 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Så snygg outfit! :)

Svar: Tack ska du ha!:)
Matilda Danielsson

#3 - - JUNITJEJ:

SÅ snyggt!

Svar: Thank u!!
Matilda Danielsson

#4 - - Emilia Sjödin :

snyggt! :)

Svar: Tack ska du ha! :)
Matilda Danielsson

#5 - - Ida :

Superfin klänning och jättefin blogg !! Jag undrar hur du gör dina kollage. Alltså vad använder du för sida eller så för att få de stående bilderna bredvid varandra och ändå i rätt anpassningsbar storlek till bloggen. Tacksam för svar. :)

Svar: Hej och tack! Jag använder Photoshop till det. Men det finns bra sidor på nätet tex pixlr eller liknande :) GIMP är också en bra gratis version som är väldigt lik Photoshop men den måste du ladda ner till datorn till skillnad från internetbaserade program. Du väljer hur bred bilden ska vara beroende på hur bred din blogg är, så gör jag med varje bild. Kram hoppas mitt svar hjälpte!
Matilda Danielsson

#6 - - Stylewish:

Jättefin klänning!

Svar: Tack så mycket! :)
Matilda Danielsson

Upp