Lägenhets-inspo #2

Utgångspris: 2 595 000
Storlek: 88 m²
Rum: 4
Läge: Drottningtorget, Malmö
 
Det höga taket och de öppna ytorna fick mig på fall för denna lägenhet! Älskar dessutom den blommiga mattan i allrummet. Fler bilder HÄR!
 
 
 
Utgångspris: 2 795 000
Storlek: 97 m²
Rum: 3
Läge: Rörsjöstaden, Malmö
 
Denna hade väl lite samma stuk som den förra, tycker soffan var så fint placerad och ser verkligen charmen med lägenhetsingången (kanske eftersom det kommer från en villa-boende haha). Fler bilder på denna finns HÄR!
 
 
 
 
Tips | |
#1 - - Anonym:

Hej 👋 Har du försökt att nå mig??
Min mail [email protected]
Kram josse

Svar: Hej, det var nog när jag jobbade för Blogg.se. du kan höra av dig till [email protected], det var antagligen så att jag skulle fråga dig om du ville gå över till vår portal :).Kram
Matilda Danielsson

#2 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Så snygg lägenhet! :)

Svar: Eller hur!:)
Matilda Danielsson

#3 - - eliasholmstrom.blogg.se:

Så snygga lägenheter!!!

Svar: Eller huur!!
Matilda Danielsson

Upp