Vad är det bästa med hösten?

1. Beskriv hösten hittills med tre ord!
Solig, plötslig, blåsig.
 
2. Vad är det bästa/sämsta med hösten?
Bästa: Att jag alltid har som mest kreativt flow och är mest produktiv under hösten. Sämsta: Att jag lätt blir deppig av vädret om det inte händer något kul som väger upp det.

3. Hur höstmyser du?
Med en filt, té, sockerfria digestivekex och YouTube.

4. Din favoritoutfit i höst?
Mina svarta kostymbyxor och en skön polotröja. Funkar alltid. Till mina favvo-kängor från Dinsko.

 Sensommaren-tidighösten var ju fantastisk i år. Så här såg det ut när jag cyklade till jobbet andra dagen.


5. Ett måste i höst?
Wahlgrens värld! ❤️

6. Te VS varm choklad?
Varm choklad, men har ingen O'boy hemma så det får bli té för min del för tillfället. Dock kan man ju göra av socker och kakao. Hmm.

7. Vilken är den höstligaste maträtten enligt dig?
Soppa, purjolök- och potatis!!

8. Filmkväll VS höstpromenad?
Filmkväll. Gillar inte kyla :(.

9. Äpplen VS plommon?
Plommon!

10. Avsluta med en favoritbild från hösten 2015?!
 Från när vi var och hälsade på min bror i Budapest förra året.

Allmänt | |
Upp