Äntligen

Hej och glad fredag på er! Tycker alltid det är såå skönt att det är fredag igen, nästan samma känsla som när jag gick i skolan och varje fredag var överlycklig när man låste sitt skåp. Den känslan är ändå obeskrivlig! Igår var jag glad (gladare än vad det ser ut till höger, men det var pga kylan haha, ni ser ju hur inkorvad jag är i min halsduk och mössa) eftersom jag gymmade första gången på en månad. Har ju tränat lite hemma, men kan erkänna att jag verkligen har saknat gym! Eftersom jag bor ensam och jobbar ensam på eftermiddagarna, och inte rör mig i folkkretsar som i stan till exempel i veckodagarna, tycker jag det är jätteskönt att få komma till ett gym för att träffa på lite folk och för miljöombyte. Annars ser jag ju bara mitt hem och kontor fem dagar i veckan, blir lite insane av det om jag ska vara ärlig.
 
Det var verkligen jätteskönt att få röra på mig lite igår på gymmet i alla fall, även fast jag inte hinner gymma så länge eftersom jag jobbar heltid och bor några kilometer från stan. Men allt går om man bara vill!
 
 
Allmänt | |
Upp