Ny favorit-ansiktsmask

Häromdagen klickade jag hem den här från LCC, det är en ansiktsmask som skulle fungera för känslig hud. Har testat flera stycken innan men lyckas alltid bli lite sådär smått irriterad i huden av de jag testat innan, och tänkte att det kan ju vara superkul att testa Isabellas och stödja en grym entreprenör samtidigt, det gör jag gärna! Win-win 😉

För det första – en väldigt fin och lyxig förpackning!



Konsistensen är "lagom tjock" och känns skön på huden.

Tadaa! Ni ser den där till vänster brevid mig. Den var väldigt stor, till min förvåning faktiskt! Vilket ju är superbra, man gillar inte när bra produkter tar slut fort haha. Jag gillade denna riktigt mycket! Här ovan har jag faktiskt på mig ansiktsmasken och den syns knappt på huden, den blir genomskinlig. När man väl tvättat av den blir man sådär baby-len om ansiktet ni vet ♥ Tips tips tips om ni är sugen på en ny ansiktsmask! 
 
Ni hittar den HÄR!
 
 
Innehåller adlinks

Tips | |
#1 - - Elin:

ååh måste prova!

Svar: Jaa det borde du verkligen! 😍
Matilda Danielsson

Upp