Min helg i bilder

I fredags efter jobbet (befann mig i Växjö i helgen) mötte jag först upp Emma på Grand Samarkand för att kika på Black Friday-rean. Kan säga att det var KAOS. Eller jag var kaos i alla fall, haha! Blev helt svettig och väldigt stressad över att jag typ kände mig tvingad till att köpa en massa bara för att det var en massa rabatter. Fick med mig lite julklappar och en tröja hem åtminstone. Sen åkte jag och Emma hem till mig för att se idol och testa Marabous Soft Inside-kakor. Supergoda!! Som ni ser att jag tycker.



På lördagen sov jag ut för att sedan ta mig till gymmet för ett snabbt men intensivt pass. Glömde hårsnodd men som tur var hade personalen en extra som de kom upp med sen <3



Sen skyndade jag mig hem för att jag skulle hinna duscha och göra mig i ordning för en shoppingrunda med syster. Såhär ser mitt sminkbord ut när jag åker hem till Växjö... Inte det finaste ;).
 

På kvällen hade jag och Tobias bokat bord på en reasturang i stan, det var supergott! Men var avundsjuk på Tobias pommes som jag inte kan äta mer än ett par stycken av eftersom jag inte tål friterat.



Och så var det söndag! Sov hos Tobias lördag-söndag och åkte sedan hem för att göra mig i ordning för lunch med Alice. 



Ni vet när man har vänner som man inte träffar superduperofta men det inte spelar någon roll för den riktiga vänskapen finns alltid där ändå? Så är det med oss <3 Här åt jag en laxtallrik, riktigt länge sedan jag åt fisk nu så kände att jag behövde det.



När Alice lämnat av mig hemma så ville min syster iväg igen så då drog vi iväg en sväng. Jag fick vara smakråd vad det gällde träningskläder. Kul! Men desto mindre kul för min kropp som var både trött och hungrig. Här ovan skymtar ni dessutom mina nya skor jag köpte i lördags, älskar dem!


På söndagskvällen gjorde jag och min syster en fantastiskt god, vegetarisk pizza! Den är gjord av en färdig underdel från Santa Maria. Tänkte dela med mig av detta enkla recept imorgon eller någon gång i dagarna om ni är sugna, min nya favoritmiddag helt klart. Och går fort att göra! Tummen upp.


Hoppas ni har haft en fin helg, och att ni har en fin måndag! Kram 


Allmänt | |
#1 - - Elvira:

Ser ut som du haft en fin helg, kram <3

Svar: Ja det hade jag! :) Kram <3
Matilda Danielsson

#2 - - ISA:

vad mysigt helg du haft då! blev också SÅÅ stressad av black-friday hetsen!! haha fy fan

Svar: Ja det har jag verkligen haft! Eller huuur? Man kände bara hjäälp typ! :D
Matilda Danielsson

#3 - - Lina:

Guud vad gott!!

Svar: Ja det var det verkligen :)!
Matilda Danielsson

#4 - - Linda:

Härliga bilder :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Matilda Danielsson

Upp