Jag är inte perfekt, tyvärr


Jag är sååå glad att jag äntligen har införskaffat mig denna bok i mitt liv. Den kom väldigt perfekt i tiden för mig. Jag behöver verkligen den. Tack Forni för att du ständigt är en så bra förebild för unga kvinnor och att du vågar dela med dig av någonting sådant här, just för att få oss som läser att ta oss till ett bättre stadie livet. Längtar så otroligt mycket tills boksigneringen den 9 december. ♥ Nu ska jag göra mig i ordning för läggdags, och tänka på att allt ska vara okej. Det ska kännas och vara okej att inte känna sig perfekt. En viktig tanke.


Inhandlat | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Har hört mycket bra om den, måste kika närmare på den :)

Svar: Eller hur! Det tycker jag du ska :)
Matilda Danielsson

#2 - - sandra:

den vill jag läsa!

Svar: Ja det förstår jag, det bör du göra! :)
Matilda Danielsson

#3 - - Matilda Berlin:

Åhh! Jag måste verkligen läsa den =)

Svar: Ja det måste du haha! Den är såå bra :)
Matilda Danielsson

#4 - - Ida - foto & häst:

Vill verkligen köpa den!! :D

Svar: Det tycker jag att du ska göra! :)
Matilda Danielsson

Upp