Hotellbyte

Igår bytte vi som sagt hotell här i Hua Hin till Hilton. Jättefint på alla sätt och vis, men mycket mer ljud än på det förra hotellet på grund av det var fler barnfamiljer här, vilket kanske är lite jobbigt för oss haha. Har förresten fått dille på Club Sandwich här nere, tycker det är en så himla bra lunch? Och lever också för apelsinjuice när jag tröttnar på vatten. Imorgon ska jag ligga vid poolen hela dagen som idag, älskar det. Lyssnade en stund på Framgångspodden med Anitha Schulman som gäst idag när jag solade, så himla bra avsnitt, tips till er alla verkligen! Att lyssna på poddar när jag solar är nog topp 5 av de bästa sakerna jag vet. Älskar älskar älskar det. Läser böcker gör jag på flygplanet, tycker det är så segt. Blir lätt uttråkad. Och på flyg har jag inget annat att göra ändå,  blir uttråkad hur jag än gör haha därför funkar böcker bra där.


Resor | |
#1 - - linda:

vilka fina bilder.

Svar: Tack så mycket!:)
Matilda Danielsson

#2 - - Josefine:

Ser så härligt ut!!

Svar: Tack! Det är det verkligen! :)
Matilda Danielsson

#3 - - MALIN:

Vad härligt det ser ut! Hoppas det nya hotellet blir bättre! Kram

Svar: Tack! :) Kram
Matilda Danielsson

#4 - - Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Men åhh vad najs bilder och najs med bra frukost!!

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Svar: Tack så mycket!! Kram <3
Matilda Danielsson

Upp