Going to Stockholm!

I Stockholm på skolresa för två år sedan när jag och Emma hade en liten fotosession utanför bussen (haha wtf?)

Längtar så mycket tills på fredag!
Då ska jag och Tobias till Stockholm för att se idolfinalen. Är ett sjukt stort fan av idol och har varit det riktigt länge, velat se finalen varje år och har typ suttit och gråtit inombords hemma framför TV:n hahah! Men inte i år! Är så taggad förutom att jag är ledsen över att min favorit Oskar åkte ut förra veckan :(. Well well, blir nog bra i alla fall. Innan finalen ska jag dessutom på Michaelas boksignering! Hur kul kommer inte det bli, också? Toppendag jag har framför mig helt enkelt! Hoppas ni inte blev alltför avundsjuka ;).


 
Allmänt | |
#1 - - ISA:

wooop, välkommen hit!! :D jag vill också gå på boksigneringen juuu. När är den? helt missat!

Svar: Den är imorgon klockan 13:00 på Mäster Samuelsgatan, Akademibokhandeln i Stockholm :)!
Matilda Danielsson

#2 - - Matilda Strömdahl:

Alltså så himla roligt! Hoppas du får en jättebra helg.
Va gärna med och tävla om ett valfritt mobilskal från Ideal Of Sweden på min blogg! http://matjlda.blogg.se/2016/december/vinn-ett-mobilskal-fran-ideal-of-sweden.html kram <3

Svar: Tack det ska jag! :)
Matilda Danielsson

Upp