Blå sammets-bh

Innehåller adlinks
 
Bh – LÄNK
 
Visst är denna huur fin som helst? Fick den av Tobias i julklapp!
 
Hej på er! Just nu ligger jag i sängen och kollar på Youtube samtidigt som jag kollar in mellandagsrean lite mer noga på internet, men hittar faktiskt inte så mycket (bra eller dåligt? Haha). Tänkte kanske åka in imorgon och se om det finns något i butikerna, men är inte så sugen på all kaos där. Så himla omotiverande att trängas bland allt folk haha! Men känner att jag ändå vill kolla butikerna med. Annars är jag supertrött just nu, jobbade idag och igår men är ledig imorgon åtminstone. Kul att vara tillbaka till mitt gamla jobb nu under julen och träffa alla fina människor där <3. 
 
Hoppas att ni har haft en toppenfin jul! Kram och godnatt, nu ska jag sova <3
 
Inhandlat | |
#1 - - Anonym:

Hej 👋 såg nu att du hade skrivit på min blogg!!!
Min mail är [email protected]

Svar: Hej,
Det var för ett uppdrag när jag jobbade för Blogg.se. Vad är din bloggadress?
Matilda Danielsson

Upp