ATM på tåget

Nu är vi påväg till Stockholm! Tänkte bara uppdatera er lite eftersom det inte blev något inlägg igår, höll på att packa för fullt. Kan förresten berätta en ganska sjuk sak. Gissa vad som hände när jag gick med resväskan till jobbet i onsdags? Hjulet gick av?! Så fick bära en jättetung väska med vänster hand och på kvällen fick jag väldigt ont vid mitt hjärta, vilket resulterade i sängliggande i ett dygn. Helt sjukt, antar att det är för att jag överansträngde vänster del av min kropp med väskan, men det har liksom fortfarande inte gått över? Vårdcentralen bad mig ta det lugnt och sa att det snart skulle gå över. Jättejobbigt eftersom att jag typ måste stanna och andas lugnt hela tiden, annars gör det superont. Nu ska jag i alla fall försöka njuta så gott det går i Stockholm, hoppas inte det blir värre av allt ljud inne i Globen i kväll på idol.

Ha en trevlig helg hörni! <3


 
Allmänt | |
#1 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Usch vad jobbigt att det inte har gått över ännu, hoppas du går över! :)

Svar: Ja det är lite jobbigt faktiskt. Tack för dina fina ord! <3
Matilda Danielsson

#2 - - matilda:

vad fin du är!!:D kram

Svar: Åh men tack så hemskt mycket :) vad glad jag blir! Kram <3
Matilda Danielsson

Upp