Vårshopping

En tröja jag köpte idag på Gina. Känner mig väldigt vårig och fin i den!
 
Idag är det torsdag vilket för min del innebar möte med vår bästa rådgivare i två timmar, ett par timmar i skolan och sen lite shopping på det. Fick förresten reda på att Jamie Dornan inte kommer vara med i tvåan av Fifty shades of grey? MEN gråter ju nästan, nu vill jag inte se den. Hans fru hade tydligen blivit sur på honom? Det är det nog många som kommer bli nu efter detta beskedet... :'(.
 
Imorgon är det fredag och då tänkte jag träna en snabbis innan jag ska möta upp mamma för att kolla på lite presenter åt mig. Senare ska jag såklart titta på premiären av Let's dance hos Tobias. Annars, hoppas er vecka har varit bra! Min har det, nästa blir lite jobbigare men antagligen roligare också. Blir ju myndig, ska se Bingo Rimér samt tävla i Årets UF vilket jag dock ser mindre fram emot hehe. Vi hörs snart! Kram kram.


Inhandlat | |
Upp