Lite från SM i Stockholm

Status: monterbygge. Antal timmar: uppmot 8. Mode:t vi hade som Emma demonstrerar: WTF


Jag och mitt super-crew i vår färdigbyggda monter på Älvsjömässan! Visst ser det hemtrevligt ut? Notera min fläck på byxorna jag fick ha hela dag 2...

Sötaste säljaren Marija <3
 
 Gaalan på tisdagskvällen efter två långa och krävande mäss-dagar!

Long time no seen!
Sorry guys. Här är i alla fall några bilder från det efterlängtade SM:et i UF vi tävlade i uppe i Stockholm 11-12 maj. Tyvärr vann vi inte något pris där uppe (tävlade för er som inte vet i Årets Produktutveckling och Årets Monter, mot andra i samma kategorier) men det gick bra i montern och vi var nöjda med vår insats ändå! Riktigt jäkla häftiga dagar. Häftigaste jag varit med om kan jag lungt säga. Vill verkligen åka med 98:orna upp som driver UF nästa år på min skola, och hjälpa dem samt kolla runt lite mer noga på alla andra företag vilket vi knappt hann i år när vi själva stod där. 

Älskar organisationen Ung Företagsamhet, häftigaste grejen som finns! Vad jag främst har fått bevisat för mig under detta året är att; allt är fan möjligt. Ge det lite tid och jobba hårt. Så ska du se att du når din dröm. Det var så vi tänkte när vi satte upp målet i september 2014 om att komma till SM. Under året har vi haft fler motgångar än framgångar, men ska jag säga er en sak? Så glada vi var och så många glädjetårar vi fick när vi vann i Kronobergs län, har jag aldrig upplevt i mitt liv. Det var värt det.


Resor | |
Upp