What to do when youre ill...

 
Förlåt för dåliga kvalitén på bilden, mitt bildredigeringsprogram ville inte riktigt som jag idag så fick köra på en nödlösning!


Hello på er! Jag har lyckats få influensan (tror jag) och ligger i sängen med en äcklig slemhosta och feber. Började må dåligt i lördags efter att jag var på IKEA med Nora, och har sen dess knappt rört mig från sängen. Imorgon ska jag till Malmö med Tobias eftersom jag fick det av honom i 18-års present (<3), väldigt tråkigt att jag inte är kry ännu men blir förmodligen lite bättre imorgon. Kanske klarar en timme på Emporia ialla fall, böhö :'(. Ska ju sova på hotell också så vi får vara där mestadels om jag mår superdåligt. Hur sjukt som helst att jag inte har haft feber på fleera år, så fick jag det nu? Blir sällan sjuk nämligen men när loven kommer, då öppnar sig hela mitt immunförsvar för alla möjliga sjukdomar. Konstigt hur det kan vara så!
 
Har i alla fall nätshoppat lite idag dagen till ära haha. Behövde nytt hårspray eftersom mitt strax är slut, även nytt värmeskydd och det här ovan doftar heelt otroligt, skulle typ kunna ha det som parfym pga doftar så underbart. Dessa hårprodukter beställde jag från Nordicfeel. Sen ville jag ha ett fint läppglans och tyckte detta såg bra ut, så klickade hem det från Ebay, plus ett superfint rosa passfodral tills jag ska resa i sommar :D.
 

Hoppas ni har en bättre vecka än vad jag har! Kram


Inhandlat | |
Upp