Vill ha just nu: Gråa jeans

Mitt största ha-begär just nu är absolut ett par gråa jeans! Har haft lite hatkärlek till det sedan jag insåg att det blev modernt nu igen, tänker på när jag var typ nio och hade gråa jeans haha :/. Men nu när jag sett folk som bär upp det huur snyggt som helst känner jag att det lär bli mitt nästa inköp klädmässigt. Här nedan kommer mina favoriter som jag kikat lite på senaste dagarna:
 
 
 
Nummer tre är mina favoriter eftersom jag gillar högmidjade jeans, men tycker alla dessa är så otroligt snygga!
 
Vad tycker ni om gråa jeans?
 
 
Innehåller adlinks
 
Mode | |
#1 - - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

Snyggt men jag gillar det tyvärr inte på mig själv. Har alltid svarta byxor om det inte är träningsleggings då kan de va i vilken färg som helst.

Svar: Intressant! :) Vet inte hur det ser ut på mig heller, men ska prova och se!
Matilda Danielsson

#2 - - Fanny:

Så snyggt!

Svar: Eller hur!
Matilda Danielsson

Upp