Helgen som gått

Fredagen såg ut så här på kontoret – lite sol gör så mycket!
 
I lördags tog jag och Tobias en rejäl sovmorgon. Man blir så trött när man jobbar heltid, hade kunnat sova hela helgen om jag ska vara ärlig... Det här fick bli min lilla lunch i alla fall innan vi begav oss iväg för att handla en massa mat till mig.
 
På lördagskvällen hade vi bestämt oss för att gå ut och äta och då såg jag ut såhär. Älskar mitt nya choker-halsband som jag köpte av en tjej som gör handgjorda smycken på Clique. Mitt finaste halsband just nu. Till det hade jag ett par byxor från Bikbok, linne från New Yorker och klackar från Dinsko.
 
...Sen var det söndag! Och min favoritmåltid alla dagar i veckan; frukost. 
 
Jag invigde dessutom mina Uggs för den här säsongen – älskade skor som alltid värmer. Absolut dem bästa skorna jag har.
 
 
Hoppas ni hade en bra helg och att ni är taggade för en ny vecka! <3
 
 
Allmänt | |
Upp