Hemnet-inspiration

Hello vänner, hoppas ni har en bra onsdag. Är ni som jag, inspirationstokiga när det gäller inredning och bara titta på lägenheter på internet? Haha  jag tittar varje dag efter fina lägenheter som jag önskar var mitt hem. Men en dag slår det väl in får man hoppas! Här är mina favorit-lägenheter i Stockholm just nu (kolllar bara på 1:or och 2:or):

Den här kom in på Hemnet igår och jag kan inte sluta titta på den!! Ser ni hur vacker den är, på alla sätt och vis? I mean, ingången till exempel? Hittar jag en liknande denna en dag så kommer jag vara lagom nöjd. HÄR finns fler bilder!

Utgångspris: 2 995 000
Storlek: 2 rum och kök, 38m²
Läge: Kungsholmen, Stockholm

 
 
En mindre lägenhet men med ett såå fint kök tycker jag! Blir på något sätt nostalgisk över snö-bilden på balkongen haha... Det såg så juligt och mysigt ut <3 Fler bilder HÄR.

Pris: 2 595 000
Storlek: 30m²
Läge: Vasastan, Stockholm


 
Denna är lite mindre, en 1:a men med sovalkov vilket jag absolut skulle kunna tänka mig att ha i ens första köp-lägenhet. Tycker speciellt mycket om det gulliga köket och sovalkoven i denna lägenhet. HÄR hittar ni fler bilder!

Pris: 2 395 000
Storlek: 1 rum och kök, 30m²
Läge: Kungsholmen, Stockholm



Allmänt | |
#1 - - My Little Crafty Life:

Älskar att kolla hus på Hemnet. Men sen blir jag deprimerad för att jag inte har råd med ett

Svar: Haha jag känner igen mig i din känsla! Man sitter där och bara "hmm kanske detta.." sen inser man att man kanske är lite i drömmarnas värld :/ men man vet ju aldrig, en dag kanske! :)
Matilda Danielsson

#2 - - JUNITJEJ:

Vilken underbar inspo!

Svar: Tack! Visst var det mycket fint! :)
Matilda Danielsson

Upp