Lårhöga stövlar

Innehåller adlikns


Äntligen har jag köpt mig ett par lårhöga stövlar som sitter tight på benen! Hittade verkligen de perfekta med den perfekta höjden på klack enligt mig, ca 5 centimeter. Gillar inte att ha högre för då känner jag mig så lång haha :(. Plus att det blir mer obekvämt desto högre den är hehe. HÄR är en länk till stövlarna om ni är sugna på att kolla in dem!

Ha en fortsatt bra tisdag nu, hoppas ni är lite piggare än vad jag är idag. Höll på att somna framför datorskärmen på kontoret i morse...


Allmänt | |
#1 - - sophie:

snygga skor!

Svar: Tack så mycket!:)
Matilda Danielsson

#2 - - rememberthiis.blogg.se:

Snygga!

Svar: Tack!! 😃
Matilda Danielsson

#3 - - Matilda Berlin:

Guu vad snygga dom var! Instämmer helt i det där med klackarna ;)

Svar: Tack! Ja eller hur 😄 Tur att någon är med mig haha!
Matilda Danielsson

#4 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Snygga skor! :)

Svar: Tack ska du ha! :)
Matilda Danielsson

#5 - - Melina:

Snygga!

Svar: Tack så mycket! :)
Matilda Danielsson

#6 - - Ida:

Hej fin blogg!! Besök gärna min etsy-shop där jag säljer handritade världskartor!

Svar: Tack så mycket! :)
Matilda Danielsson

#7 - - Hemma Hos Felicia:

åh så snygga!!

Svar: Visst är dem!!:)
Matilda Danielsson

Upp