First day at work

Hej fina ni! Hoppas ni har haft en bra måndag, speciellt ni som börjat jobba igen efter ledigheter. Idag började jag på mitt nya jobb, det gick bara bra! Tror det kommer bli toppen att vara här tills jag verkligen vet vad jag vill göra av mitt liv. Just nu funderar jag på vilka skolor jag kan komma in på i höst för jag överväger att plugga eftersom jag inte har någon annan bättre plan just nu. Och känner att jag gärna vill ha en utbildning i mitt liv i bottnen ändå, och vill inte plugga när jag är äldre så det känns faktiskt som att hösten lockar ganska mycket. Frågan är bara var! Men men, skulle gärna vilja bo i varje storstad i hela Sverige innan jag bestämmer mig hahah så jag tackar inte nej till varken Malmö, Göteborg eller Stockholm :). Lotten får avgöra vilket det blir.
 
Nu ska jag äta lite och sen sova, ha en trevlig kväll! <3
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Nina:

Vad spännande med nytt jobb! Bra att du gör som du själv känner och funderar på att studera. Vilken skola du än kommer in på så kommer det bli superbra! Ha en god fortsättning och lycka till med nya jobbet :D

Svar: Tusen tack för peppen! Tror också det, det är bara lite jobbigt mentalt såhär innan man "vet vad man vill göra" tycker jag... Tack och detsamma <3
Matilda Danielsson

#2 - - Emilia Sjödin :

Vad snygg du är! :)

Svar: Men tack detsamma! :D Vad glad jag blir!
Matilda Danielsson

Upp