Right now I wanna to travel to...

Alltså huur inspirerande bilder? Har verkligen tänkt på att spara pengar till att åka till Australien nästa vinter, och då menar jag (tyvärr) inte att stanna där under en lång period och backpacka etcetera eftersom det inte är min grej, men skulle lätt kunna tänka mig cirka en månad! Vet inte riktigt varför jag fastnat så mycket för just Australien men alla som varit där menar ju på att man bör åka dit någon gång i sitt liv, och känner bara det är väl ett ypperligt tillfälle att åka om man ändå inte riktigt vet vad man vill göra med livet (som jag dock hoppas jag vet om ett år haha men you never know). Mina planer långt framöver brukar dessutom inte hålla eftersom jag alltid hittar nya vägar att gå, så vi får väl se om detta håller i sig! Skulle dock vara så roligt att få åka hit någon gång 😄
 
 
 
 
/Bilder från nätet samt från Hanna
 
 
Resor | |
Upp