Lördagsshopping


Den här blusen köpte jag igår, samt en annan extremt snygg partytopp! Från Cubus.

Hej finisar! Idag är det söndag (what) och det är så fint väder ute, sol?! Blir så glad av det. Det gör så himla mycket för mig. Snart ska jag äta, duscha av min BUS, iväg och köpa hälsprickeplåster haha :(, och kolla efter ett ställe där jag ska ha ett möte imorgon, vet inte riktigt var det är så måste köra dit och kolla. Sån är jag 😄. Måste alltid försäkra mig om att jag hittar så jag inte står där samma dag och får panik och inte hittar.
 
Hoppas ni har en bra helg hörrni <3


Allmänt | |
#1 - - Emelie Karlsson:

Vilken fin topp!

Svar: Tack!)
Matilda Danielsson

#2 - - Matilda Berlin:

Åh så fin! Färgen passade dig verkligen jättebra =)

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir :)!
Matilda Danielsson

Upp