Varm och snygg i rätt jacka

 
1 / 2 / 3 / 4 / 5
 
Personligen tycker jag inte om vinterjackor som ser för tjocka ut, gillar inte "den typiska vinterjackan" alls faktiskt. Jag föredrar mycket hellre en kappa eller någon liknande, som dessa här ovan. Jag är ju en kapp-människa, älskar ju kappor av alla dess slag och har en som påminner väldigt mycket om nummer 4 här, kragen gör SÅ himla mycket och har fått jättefina komplimanger för den, vilket jag förstår för det är ju så fint med en svart (fejk)pälskrage tycker jag. Ett tips är att ha en tunn vadderad jacka under sin vinterkappa (funkar kanske under andra lite tunnare vinterjackor också) för då blir det mycket varmare, utan att det syns utifrån. Om inte en kofta räcker, tänker jag! 😃


Innehåller adlinks

Allmänt | |
#1 - - My Little Crafty Life:

Håller med, 4an var galet snygg!

Svar: Visst var den!? :D
Matilda Danielsson

#2 - - Patricia:

Jättefin blogg! :)

Svar: Tack vad glad jag blir! Detsamma! :)
Matilda Danielsson

Upp