Strawberry daquiries och bye bye Grace

 
I fredags hade jag och Emma planerat att vi skulle föra lite och sen ta en drink ute, och antaglien dra ut och dansa lite. Vi satt hemma hos mig och kollade på idol samtidigt som vi åt kladdkaksmuffins (<3), lite chips och drack lite gott. Dagen hade inte börjat så bra för mig och tyvärr fortsatte den väl lite likadant... Vi missade bussen ner till stan så vi fick gå en bit till en annan lite längre ifrån, när vi sen väl kom in till klubben möttes vi av otrevligt folk som inte gjorde det hela bättre. Hela natten kände vi båda att vi inte riktigt var hemma där bland många superduperfulla tonåringar som precis fyllt myndiga och liknande. Kände mig som 35, klickade inte alls med folket – kom till en insikt om att jag vill inte gå ut här mer? Frågan är ju var man då ska gå i denna lilla stad. Men mycket möjligt att denna ikvällen innebar bye bye Grace på ett tag. Känner med Kissie som HÄR sätter ord på en del av mina känslor. Men jag och Emma hade åtminstone det mysigt tillsammans ♥

Hoppas ni har haft en bra helg!


 
Allmänt | |
Upp