Snyggaste väskan

Alltså hur fin är inte min nya väska? Man borde köpa nya väskor oftare. Det gör så himla mycket. Denna är från H&M.
 
God kväll på er där ute i höstmörkret! Gud vad det blir mörkt fort nu när vi ställde om klockan i helgen. Det blir alltid en chock för mig när tiden ställs om sådär. Well well, idag är det tisdag och jag har lagat världens godaste och enklaste tomatsoppa som tog typ 20 minuter att göra (hur smidigt?) och som dessutom kommer räcka till tre middagar till! Är verkligen ett sopp-freak, äälskar soppor av alla dess slag. Är en riktig sucker för potatis- och purjolökssoppa, det är favoriten. Annars gillar jag också majssoppa, tomatsoppa och gulaschsoppa väldigt mycket. Fisksoppa var det länge sedan jag åt men det är också himla gott! Tycker många har delade åsikter kring just soppor. Inte många av mina nära vänner som gillar det till exempel.

Gillar ni soppor?


 
Inhandlat | |
#1 - - JUNITJEJ:

Vilken snygg väska! BRA KÖP!

Svar: Eller hur!!!
Matilda Danielsson

#2 - - Fanny:

Verkligen så fin!

Svar: Tack, visst är den! :)
Matilda Danielsson

Upp