Ibland mår jag inte så bra.

Beställde denna för två veckor sen och fick hem den i veckan, kunde knappt vänta på att den skulle komma! Måste blivit något fel i posten. Men nu har jag den i alla fall! Ska bli supeemysigt att få läsa om Thereses story. Hon är verkligen en stor förebild! Ska bara försöka ta mig tid att läsa igenom den, är såå dålig på att läsa böcker. Skäms. Har massor som är olästa här hemma...
 
Hoppas ni har en bra fredag vänner <3
Tips | |
#1 - - josephine Asplund:

Har du haft en bra och härlig vecka? Är det bara jag eller går tiden super snabbt nuförtiden????? Ha en fin kväll! Kram<333

Svar: Ja det har jag! Ja gud ja tiden går ju superfort :) Detsamma, kram! <3
Matilda Danielsson

#2 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Boken är så bra! :)

Svar: Åh har ej börjat läsa men nu blev jag peppad! :)
Matilda Danielsson

#3 - - Emma Broberg :

Åh!! Har önskat mig denna i julklapp, bästa <3

Svar: Åh bra önskning! <3
Matilda Danielsson

#4 - - Matilda Berlin:

Åhh! Måste också se till att införskaffa den =) Har verkligen hört så mycket gott!

Svar: Ja det borde du! Ja eller hur, jag med :)
Matilda Danielsson

#5 - - ISA:

åh du måste berätta hur den var sen!! tycker så mycket om henne ju <3

Svar: Ja det ska jag göra! Ska bara hinna med att läsa den... :) det gör jag med, verkligen! <3
Matilda Danielsson

#6 - - Tova Sjökvist:

Åhh, den där boken vill jag verkligen läsa! Den verkar så bra.
Hoppas du har haft en bra helg. ♡

Svar: Ja den verkar jättebra! Måste börja läsa den nu! :) Detsamma <3
Matilda Danielsson

Upp