Min balklänning

Från By Malina
 
Här är min balklänning! Gud vad jag hade panik att jag inte skulle hitta någon eftersom jag är så fruktansvärt kräsen. Fastnade i alla fall för denna från By Malina, och fick tag i den allra sista verkar det som (den var på rea, så kanske inte så konstigt...) i och med att den var slutsåld när jag sen kikade in på hemsidan! Köpte den på Wakaku.se och den kom på två dagar, supersnabb leverans verkligen. Jag älskar den! Ser framför mig att den kommer se bedårande ut tillsammans med en snygg uppsättning och en fin sminkning. Längtar så mycket! Måste bara hitta ett par skor också som passar. 


Inhandlat | |
#1 - - Sandra':

sjukt fin klänning :D

Svar: Tack så mkt! :)
Matilda Danielsson

#2 - - Frida:

Åh så fin :)

Svar: Tack ska du ha! :D
Matilda Danielsson

#3 - - Emmelina:

Super fin blogg verkligen!

Kolla gärna in på min blogg för nyttigare mat/ baknings tips och träningsmotivation :)

Kram!

Svar: Tack så mkt! :)
Matilda Danielsson

#4 - - Elsa:

Wow vad snygg! :)

Svar: Tack så mkt!!:)
Matilda Danielsson

Upp