Outfit i mitt nya rum

Innehåller adlinks
 
Byxor H&M / topp - LÄNK / Halsband - LÄNK 
 
Hej på er! Klockan är såå mycket och jag måste verkligen sova men jag är uppe och gör en massa saker som vanligt. Idag har jag jobbat och skrivit på ett nytt jobbkontrakt på ett jobb jag börjar på måndag. Spännande! Gillar utmaningar i form av nya jobb och sådär, så det blir nog roligt. Annars jobbar jag mitt, troligtvis, sista pass på Burger King imorgon – känns konstigt! Men det gäller att våga utmana sig själv, det är då man lär sig mest. Och vara glad över alla underbara människor man stött på under vägen. Det ska man aldrig ta förgivet har jag lärt mig! 
 
Hoppas ni mår bra idag, kram och godnatt <3
 
Outfits | |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

så kul med nytt jobb, älskar också nya utmaningar och sådant :D :D

Svar: Ja eller hur, det ska bli spännande! :)
Matilda Danielsson

#2 - - Christina:

Snyggt halsband, skulle nog passa på mig för jag har lång hals!
Du verkar ju vara en företagsam tjej, så jag passar på och tipsar dig om Forever Living, läs mer om hur du kan starta egen business utan insats, och utan att starta företag, på www.christinaswellness.com, och du är varmt välkommen att kontakta mig! :)

#3 - - JUNITJEJ:

Så snygg outfit!

Svar: Tack! :)
Matilda Danielsson

Upp