Min Valborg

Igår var jag ute och åt med Tobias, vi åt kött och pommes samt lite efterrätt. Jag tog även ett glas rosé såklart!

Hej på er! Igår var det ju Valborg, som för min del innerbar god mat med killen. Efter det åkte vi hem till honom och åt popcorn och kollade på några avnitt av Ex on the beach, sen somnade vi (eller i alla fall jag hehe) tidigt! Skön Valborg <3. Hoppas ni också hade det. Ikväll ska jag fira Fanny som fyller år imorgon, så vid tolv inatt ska vi dra ut någon stans vi som kan! Ska bli mysigt. Nu måste jag göra mig i ordning.

Kram kram!


Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Skulle du kunna visa hur man gör en dropdownmeny som du har? :)

Svar: Hej, jag använder mig utav ett tema som heter Essential här på blogg.se, så har inte fixat så mkt av den själv. Men vet att det går att göra utan den mallen också, har gjort det i tidigare designer, kolla in "dropdown meny" eller något liknande på designadinblogg.se, eller på annan designer-blogg!:)
Matilda Danielsson

Upp