Slitna jeans och köttbullar


En okej och snabb lunch - omelett (veet att det egentligen är äggröra men hatar det ordet) och köttbullar!


Mina favvojeans, Levis CT <3
 

Hej på er! Idag har jag mått sådär, började känna mig krasslig igår eftermiddag när jag skulle träna. Det var en plåga att ta sig igenom en timmes långt spinningpass med dunkande huvudvärk kan jag lova er! Har haft ont i huvudet en annan gång när jag skulle träna vad jag minns, och då gick det över ganska fort, men inte denna gången. Skulle gått på ett styrkepass efter spinningen egentligen med men fick avboka det i sista minut. Så idag var jag hemma och försökte vila upp mig. Har just nu ont i halsen och hoppas verkligen inte det blir värre! Imorgon har jag antagligen mauntligt matteprov och annars en lungn dag framför mig. 


Hoppas ni mår bra, nu ska jag sova. Puss godnatt!


Allmänt | |
Upp