Triss i bikini


Tre nya bikinis från New Yorker, Ellos, Nelly.com + Victorias Secret


Heej! Nu har jag ju sommarlov vilket är superskönt. Om en vecka och några dagar åker jag och familjen till Bali, ska bli så himla skönt. Behöver bara komma iväg nu eftersom jag märker att min kropp säger ifrån vad jag än gör nu nästan haha. På onsdag nästa vecka fyller Tobias 18 och längtar tills dess också eftersom vi antagligen ska ut, samt att han ska få min present som jag hoppas han tycker om :D.

Sitter just nu och kollar på Youtube, min nya hobby typ! Så underhållande. Kollar i detta nu på Kissie...



Inhandlat | |
#1 - - Anna Larsson:

Supersnygga! inte lyckats köpa en bikini än i år, men nu måste det snart införskaffas haha :)

Svar: Tack så mkt! Ja snart lär de behövas :D
Matilda Danielsson

Upp