Om bra lärare.

Efter att jag varit på gymmet imorse innan skolan! Så värt.
 
Lyssnar på Hanna och Amandas tvodd, såg nyss ett avsnitt då de pratade om hur viktigt det är med bra lärare. Vet ni hur viktigt det är egentligen? Det är väl klart att jag hade bättre betyg i svenska och franska än i fysik när jag gick ut nian. Jag gillade ju lärarna där bättre. Det är så lätt att se det nu såhär efter. Vill jobba som lärare ibland, just för att jag vet huur jäkla äckligt det är med dåliga lärare. Som inte tror på dig och gud vet inte vad, alla har vi väl haft en sådan. Grät till exempel framför en utav mina lärare innan jag skulle få mitt slutbetyg eftersom jag kämpat väldigt mycket, vi var inte överrens om vad jag skulle få gå ut med. Vem som hade rätt utav oss vet jag fortfarande inte, men vi kunde inte connecta bara och det sög minns jag.
 
Vill bara att det ska finnas bra lärare så att man kanske kan få en liten vilja att gå till vissa lektioner i alla fall, utan ångest och sådär. Lärare är så viktiga.


Allmänt | |
Upp