Nyheter i kläd- och smyckesväg

 Vad jag handlade i kläd- och smyckesväg idag! Från vänster: träningstighs från SOC, tre t-shirtar från New Yorker (så himla bra bas!), kofta från BikBok, polotröja i underbar färg från Gina, halsband i strass från Glitter. Handlade även sminkförvaring från Chili som jag visar inom en snar framtid när jag gjort i ordning lite på mitt sminkbord. 

 
Jag i Ginas provhytt för att prova kläder från deras grymma(!) rea.
 
Idag åkte jag till Samarkand vid klockan tio och handlade på mellandagsrean ända tills kvart i ett. Hittade som ni ser, ganska mycket! Bra rea i år, affärerna. Strosade omkring ensam vilket jag tycker var skönast! Mycket folk = mycket kaos. Alltid kul och se vad butikerna har att erbjuda varje år, ibland är det mer och ibland är det mindre som man gillar. Shoppingsugen som jag alltid är hittar jag dock oftast ganska mycket i min smak... :).
 
Nu är julen förresten över för i år, känns lite konstigt eftersom att det alltid går väldigt fort när det väl gäller. Inga mer julklappar ska köpas, inget mer julgodis ska bakas. Visst känns det lite konstigt? Samtidigt skönt - nu blir det att ladda upp för ett helt nytt år! Är ni lika taggade som jag är? Klart ni är. 
 
Nu är det dock dags att ha lite myskväll tillsammans med min kille. Inviger min teve i rummet idag. Wiho vad kul! Hoppas ni mår bra och att ni har haft en fin jul! Kram.
Allmänt | |
Upp