NYE

Hur jag kommer ha håret ikväll - beach waves!
 
Mina naglar inför kvällen! Gjorde de igår kväll och är faktiskt nöjd med resultatet!

Idag är den stora dagen - och den sista för i år! NYÅRSAFTON! Ska iväg snart för att handla lösögonfransar eftersom jag glömde det igår... Suck, typiskt att man ska glömma någonting när man egentligen inte hinner köpa det dagen efter, som idag. Ska till lite tjejkompisar och laga mat sen, senare ikväll ska vi till en annan kompis där vi blir lite fler och fira in det nya året!:D Ska bli så trevligt. Jag måste dock försöka ta det lite lungt på grund utav att jag har haft ont i hjärtat senaste veckorna, doktorn sa åt mig det. Så hoppas jag inte får speciellt ont i kväll bara! 


Nu ska jag laga lite lunch åt mig och Tobias, och sen bär det av! So exited! Vi hörs, kram kram och ha ett gott nytt år nu! <3
Allmänt | |
Upp